10 Ocak 2012 Salı

TRT seçmesin arkadaş


Büyükyoncalı civarında ‘Bozapa’ diye anılan mesire yerinden geçiyorum, hava kararmış, ağaçlar uzaktan bakıldığında eteklerini savura savura koşturan genç kızları andırıyor...
17 Ağustos depremini takip eden günlerde geceleri mesken tutmuştuk burayı...
Arabanın kuytusuna, battaniyeleri serip, yıldızlara baka baka uyuyorduk... Yaz ayları olmasına rağmen sabaha karşı çok soğuk oluyor, ısınmak için yaktığımız ateşin üzerine su döküp, yavrukurt kimliğimizden sıyrılıp işe gidiyorduk!
Depremi ve çekilen acıları bir kenara bırakırsak, en azından benim ve birlikte sabahladığımız arkadaşlar için keyifli günlerdi...

Radyo açık, kanallardan birinde haberler var;
2012 Eurovizyon Şarkı Yarışması’nda Türkiye’yi Can Bonomo temsil edecek!”

&&&

Can Bonomo da kim?  diye geçirdim içimden...
Sorumu cevabını kendi kendime mırıldandım! Kesin birilerinin akrabası, yeğeni, hemşerisidir!
Durduk yere neden adı sanı duyulmamış birini göndersinler ki yarışmaya?
Torpillidir!
Arkası, dayısı vardır! Ve daha bir sürü şey...
Kafa olarak geldiğim son noktaya bakar mısınız?

&&&

Akşam haberlerinde, zeytinyağlı kurufasulyeye kaşık sallarken, hayatımda ilk defa ekranda gördüm Can Bonomo’nun sıfatını... Gençten bir arkadaş, görüntüsü, tarzı değişik...
Ülkemizde; ara ara yasaklanan video paylaşım sitesine girdim ve Bonomo’nun şarkılarını izlemeye başladım!
Meczup...
Bana bir saz verin...
Sebebi var!
Sebebi var” adlı şarkının sözlerini dinleyince;
İçtim ulan, kaçılın önümden, az mı çektim onun ellerinden, sen hiç mi ama hiç mi içmedin, ben kimi bekledim... İçtim ulan, açılın geçicem, korların üstünden yürüycem, az da biraz daha da büyüyücem...”

“ İçtim ulan...”diye başlayan bir şarkıyı söyleyenin, bu konjonktürde, ensesi kalın birine yaslanamayacağını düşündüm...

Kafa olarak geldiğim son noktaya bir daha bakar mısınız?

&&&

Normal şartlarda;  kafa dengi ahbaplarla yapılan tartışmalarda, Eurovizyon Şarkı Yarışması’nda ülkemizi tanınmış bir sanatçı veya gurup yerine, amatör, müziğe gönül vermiş, yetenekli biri, birileri temsil etsin fikrini dilimde tüy bitene kadar savunabilirim...
Sorun ne peki?
Sorun; beni temsil edecek sanatçıyı başkasının seçmesinde...

&&&

Eurovizyon Şarkı Yarışması’na gidecek sanatçıyı TRT seçmesin arkadaş!
İsteyen herkes aday olsun, çıksın şarkısını söylesin, şovunu yapsın... Vatandaş seçsin! Biz seçelim, sms atalım...

&&&

Can Bonomo’yu nasıl bulduğuma gelince;
En azından şu an Türkiye’de müzik yapan pek çok kişiden farklı!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder