Şüphe



Eveeet ayıklayalım şimdi pirincin taşını... Yazılarımı takip eden arkadaşlar bilirler! Geçenlerde ‘İnanmak İstiyorum’ başlıklı bir yazı kaleme aldım, özünde de; ‘Van’daki depremzedenin koli içerisinde bulup iade ettiği beş bin lira’ haberine pek de itibar etmediğimin altını çizdim...
Van’daki kahramanın ortaya çıkmamasının garip olduğuna ve olayı inandırıcılıktan uzaklaştırdığına vurgu yaptım!

&&&

Aradan bir hafta geçmeden, parayı bulan depremzede ortaya çıktı!

&&&

Karaladıklarıma sosyal paylaşım sitelerinde de yer veriyorum...
Bu akşamüzeri Hürriyet Gazetesi’ndeki haberin linki üzerine tutturulmuş notlar mesaj kutuma düşmeye başladı;
“Kapak oldu mu?”
“Tedavi ol!”
“Şüpheciliğin gözünü çıkarttın”... Falan filan...

&&&

Şu dakikadan sonra izleyebileceğim iki yol var...
Ya Türkiye gündemine oturan bu olaya inanmamakta devam edeceğim ve nedenlerini sıralayacağım...
Ya da ‘ böyle olaylar da oluyormuş, bakın insanlık ölmemiş, hata yapmışım’ yazıp bir anlamda günah çıkartacağım...

&&&

Araftayım!
Keşke; “ helal olsun beş bin lirayı yardım kolisinin içinde unutup böyle mucizevî bir olayın gerçekleşmesine sebep olan; Cemil’e... Bravo dünyaya insanlık dersi veren, o koşullarda parayı bulup iade eden İsmet’e” yazabilsem!
Çok istiyorum fakat yazamıyorum!

&&&

Allah kimsenin başına vermesin ama felaketin kendi başınıza geldiğini düşünün...
Yardım kolisini almış, ailenizin yanına dönmüşsünüz...
Battaniye ve nevresimlerin arasından beş bin lira çıkmış!
Ne düşünürsünüz?
Adı üzerinde; ‘ yardım kolisi’ ya... Yardım kolisine ne konur?
Yardım!
Yardım’ ne demek?
Kendi gücünü ve imkânlarını başkalarının iyiliği için kullanma!



 ‘Biri bize iyilik yapmış, malzemelerin arasına beş bin lira sıkıştırmış’ diye düşünmez misiniz?

Neyse...
Dediğim gibi; ben hala inanmak istiyorum!  

                                     http://blog.milliyet.com.tr/inanmak-istiyorum-/Blog/?BlogNo=332435



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Uludağ Doğal Madensuyu'nun 100 Yıllık Hikayesi

Eşeklerin gözleri güzeldir!

Birini tanıdım...