Açar meraklısına gösterirsiniz!


Politikacı olsun veya olmasın, bir adamın sünnetli mi, sünnetsiz mi olduğu bizi neden bu kadar ilgilendiriyor?
Neden haber manşetlere taşınıyor, gündem oluyor?
Benzer olay benim başıma gelseydi, ne yapardım, nasıl ispatlardım diye düşündüm!
Öncellikle sünnetçiyi aramaya başlardım... Hadi adamcağız yaşıyor, buldum... Benimkini nasıl anımsayacak?
Hatırlatmak lazım!
‘ Gıkımı bile çıkarmamıştım ya be amca!”
‘ Hani;  yıllardır keserim, böylesini görmedim demiştiniz!’ Hahahaha... Küçüğü yoktur o organın!
Olmadı, düğün fotoğraflarını verirdim medyaya...
Bilirsiniz; nedenine vakıf olamadığım süslenmiş, sahneyi cepheden gören bir yatağa uzatırlar sizi, kesilen yerinize şapkanızı koyarlar, üzerinize de omuzlarınızı da öretecek şekilde beyaz bir çarşaf çekerler...
Artık karşınızda göbek atanı mı istersiniz?
Bayılan mı?
Döktüreni mi? Halay çekenini mi?
Onca şamataya rağmen, günün heyecanı ve yorgunluğu ile tam uyumak üzereyken, kafası güzel akrabalardan biri gelir, yatağınızdan kaldırır sizi, entarinin önünü tuta tuta, terlikleri sürte sürte sahneye çıkarsınız...
Alkışları duyunca ‘ Maşallah’ şeritli göğsünüz kabarır...
Sahnenin orta yerinde tek başınıza kalmışken, çiftetelli çalmaya başlar... Sol bileği saatli, sağ bileği isminizin yazılı olduğu künyeli, kollarınızı kaldırır oynamaya başlarsınız...
Tam havaya girmişken entari yapışır!
Çekersiniz, kanar...
Haydi, pudra, toz... Tekrar yatırılar ve düğünün sonunda size sarılıp gülümserler, kuş çıkacağını zannettiğiniz, objektife kocaman kocaman açılmış gözlerinizle yakalanırsınız...
O fotoğrafları da ömrünüzün sonuna kadar saklarsınız ki; günün birinde ‘bu sünnet olmadı’ diyen biri çıkarsa elinizde ispat olsun!

Fotoğrafları medyaya vermek de çözüm olmayabilir...
Muhalifleriniz boş durmaz hemen bir söylenti daha yayarlar; “ Sünnet düğünü olmuş ammaaa sünnet olmamış!”

Evliyseniz; eşiniz çıksa açıklama yapsa, inanmazlar!
Bekârsanız; kronolojik sırayla ufunuzu gösterdiğiniz bayan arkadaşlarınızın ismini, çoğu bugün çoluk çocuk sahibi olduğu için veremezsiniz...

Sonunda ne yapacaksınız arkadaş, açar meraklısına gösterirsiniz!   

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Uludağ Doğal Madensuyu'nun 100 Yıllık Hikayesi

Eşeklerin gözleri güzeldir!

Birini tanıdım...