Mevsim Anormalleri


Sonbaharın insanlara şakası... Bugün bir ara Edirne’de hava sıcaklığı 37 dereceydi!

&&&

Sokakta vatandaş meteoroloji uzmanı olmuş...(!)
Kasım ayının on beşine kadar hava sıcaklıklarının böyle devam edeceğini sonra bir hafta yağmur yağacağını, pastırma sıcaklarının aralık ortasına kadar süreceğini ve aralık ayında hava sıcaklığının ortalama on sekiz derece olacağını öngören adam var!
Tanıyorum!
Akşam eve gelince acaba bir yerde mi okudu diye; internetin altını üstüne getirdim, bir şey bulamadım...

&&&

Başka bir ağbi; önümüzdeki haftadan itibaren hava sıcaklıklarının beş derece düşeceğini sonrasında mevsim normallerinde seyredeceği iddiasında bulundu!

&&&

Sanıyorum temmuz ayı ortalarıydı, bir cuma günü öğleden sonrası Saraçlar’da kahve keyfi yapıyorum... Ortalık güllük gülistanlık, güneş tepede... Hava aniden bir karardı on dakika sonra çakıl taşı büyüklüğünde dolu yağdı...

&&&

Yağışlar haziran ayına kadar sürünce; bu sene yaz gelmeyecek diyorduk...
Eylül ayında hava sıcaklığı 37 derece; şimdi de yaz bitmeyecek diyoruz...

Benim açımdan sorun yok... Gazozcuyum ya!

“ Gazozcuyum” dedim de aklıma geldi...
Adamın iki tane damadı varmış; biri kömürcü biri gazozcu...
Akşam yemeğinde laflıyorlar...
Kömürcü olan; “bu sene kış gelmeyecek işler berbat!” demiş...
Gazozcu ; “ ne kış gelmemesi arkadaş, yaz olmadı yüzümüz gülmedi” diye hayıflanmış...
Tartışma sürmüş gitmiş, gecenin sonuna doğru kayınpedere bu işin sonunun nereye varacağını sormuşlar...
Kayınpederin kafası çakır...
Damatlara bakmış; “ Kar yağarsa birinizin... Güneş açarsa birinizin...”


Hikâyenin sonunu başka bir gün anlatayım! 



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Uludağ Doğal Madensuyu'nun 100 Yıllık Hikayesi

Eşeklerin gözleri güzeldir!

Birini tanıdım...