Meteliksiz Adamın Ölümü


Eski bir sinema oyuncusu evinde ölü bulundu üstelik kokmuş! Gaz maskeleri ile girmişler içeriye, cebinde 50 kuruş para bulunmuş!
Gerisi bildik hikâye...
Akla gelen ilk kelimeler; vefa, vefasızlık...
Aynı apartmanda oturduğumuz komşuları bile tanımıyoruz ki, mahalleliyi bilelim, selam verdiğimiz üç beş kişi, o da biraz mecburiyetten...
Yan dairede oturan komşumu emekli öğretmen zannediyordum, bir gün araba alım satımı için yolum notere düştü...
Komşum, notermiş!
Tesadüfen öğrendim...
Birbirimizden habersiz, yan yana yaşıyoruz...   
Dertleşmeyi, insanlarla konuşmayı eskisi kadar sevmiyoruz... Açık etmiyoruz kendimizi, kim sorarsa duruşumuzu bozmuyoruz...
Sonra... Kolay unutuyoruz!
İşimize de geliyor unutmak...
Ortak menfaatler bitince, yok sayıyoruz... Unutunca sorumluluk hissetmiyoruz, hiç kimse için elimizi taşın altına sokmuyor, sorumluluk almıyor, ihtiyacı olduğunu bildiğimiz insanların telefonunu bile açmıyoruz...
Somali’deki çocuklara yardım etmeye çalışırken, bir zamanlar “ can dostum” dediğimiz insanlarla yolda karşılaşınca görmezden geliyoruz!


&&&

Haberin altına yorum yazmış vatandaş... Nasılsa atıp tutmak bedava!
Çoğu mevtaya öğüt vermiş;  Akarken küpünü dolduracaksın” demiş...

&&&

Sinema oyuncusunun cenazesinde on beş kişi vardı” diye başlık atmış gazete...
Bu devirde... Meteliksiz adamın cenazesinde, on beş kişi... Çok bile!

&&&

Küp ve kürkle ilgili her şey...
Ye kürküm ye...
Dol küpüm dol!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Uludağ Doğal Madensuyu'nun 100 Yıllık Hikayesi

Eşeklerin gözleri güzeldir!

Birini tanıdım...