İzlediklerim hoşuma gitti...

Show Plus’ta American Idol isimli yarışma programını izliyorum... Jüri üyeleri arasında; Simon Phillip Cowell ve Victoria Beckham da var...


16 yaşında bir bayan yarışmacıya sıra geldi... Şarkısını söylemeden önce yapılan sohbette, jüri; kaç kardeş olduklarını sordu, cevap; 12 olunca şaşırdım!

Biz bir iki taneye zor bakıyorken, anne, baba acaba ne iş yapıyor diye düşünürken, yarışmacı; kardeşlerinden birinin down sendromlu olduğu söyledi ve ekrana yarışmacının ailesi geldi...

Yaşadıkları evi görünce ailenin neden 12 çocuk yaptığını anladım!
Eviniz o kadar büyükse, içini doldurmak zorunluluk gibi bir şey sanırım...
Konu döndü dolaştı down sendromlu kardeşe geldi...
Anne; down sendromlu çocukları uyum sorunu yaşamasın diye üç down sendromlu çocuğu evlat edindiklerini anlattı...(!)
Görüntüyü canlandırabildiniz mi kafanızda, dördü down sendromlu 15 çocuk aynı evde yaşıyor ve ekrana sürekli; gülen, koşturan mutlu çocuk yüzleri geliyor...

***
Amacım; konuyu bizde olsaya getirmek, yorumlamak veya mesaj vermek değil...
İzlediklerim hoşuma gitti...
Sadece paylaşmak istedim!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Uludağ Doğal Madensuyu'nun 100 Yıllık Hikayesi

Eşeklerin gözleri güzeldir!

Birini tanıdım...