Mahalleden taşınmak

Neden?


Aslına bakarsanız nedeni yok!

Nedensiz iş mi olur muş, diyeceksiniz... Oluyor işte! Telefon neredeyse susmadı bugün... Elimden geldiğince açıklamaya çalıştım ama sanıyorum kimseye yeterli gelmedi...

Sanki arayan herkesin benim yerime verdiği bir cevap vardı...

Özellikle kendi cevaplarını bana dillendirmek isteyenler oldu!

İçlerinde ayrılışıma gerçekten üzülenler de vardı... En azından ben öyle hissettim...

Belki sıkıldım...

Belki tekdüze gelmeye başladı...

Belki değişiklik yapmak istedim...

Mahalleden taşınmak gibi bir şey bu... Kolileri açıp, eşyaları raflara, çekmecelere yerleştirme telaşındayım hala...

Laf aramızda; insan bu kadar eşyasının olduğunu kamyona yüklemeye başladığında anlıyor...

Küçülmüş ama kullanılabilecek gibi olan kıyafetleri özenle katlayıp büyükçe bir poşetin içine koydum ve çöp tenekesinin yanına bıraktım...

Belki kullanan olur!

Çiçekleri aldım, yeni evin balkonuna yerleştirdim...

Eski mahallemden daha küçük burası, yerleşmeye çalıştığım evde bir oda, bir mutfak, temiz ama...

Kirası çok düşük!

Yani düşük olduğunu tahmin ediyorum... Bedeli konuşmadık henüz, bedelsiz olmaz, vardır mutlaka...

Odaları havalandırmak lazım... İçeride terk edilmiş evlere has bir küf kokusu var...

Akşama mahalle meyhanesine takılmak lazım, bakalım laflayabilecek birilerini bulabilecek miyim?

Neyse;

Hoş geldim yahu

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Uludağ Doğal Madensuyu'nun 100 Yıllık Hikayesi

Eşeklerin gözleri güzeldir!

Birini tanıdım...